loading...

كيف چرم

كيف چرم

بازدید : 41
چهارشنبه 5 خرداد 1400 زمان : 13:34

قالیشویی عطاریان که به عنوان قالیشویی در مشهد شناخته شده است؛ با خدمت رسانی اصولی و مناسب همواره توانسته باعث ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان خود شود و سالهاست که تبدیل به عضوی ثابت در خانواده های ایرانی شده است.

اما موضوع مهمی که در انتخاب قالیشویی وجود دارد این است که علاوه بر شستشو مناسب فرش، باید تضمینی مبنی بر حفظ کیفیت و آسیب نرسیدن به فرش نیز وجود داشته باشد. به همین دلیل قبل از هر اقدامی ابتدا مواردی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد را بررسی و سپس قالیشویی مناسبی را انتخاب نمایید. البته قالیشویی عطاریان با ارائه ضمانت نامه شستشو به مشتریان خود این اطمینان خاطر را می دهد که بدون نگرانی فرش های نفیس و گران قیمتشان را به ما بسپارند.

عوامل تاثیرگذار در انتخاب بهترین قالیشویی

برای انتخاب بهترین قالیشویی در مشهد عوامل زیادی نقش دارد اما به صورت کلی برای سپردن فرش به مراکز قالیشویی ابتدا باید موارد زیر را بررسی نمایید.

  1. تجهیزات قالیشویی
  2. شوینده های قالیشویی
  3. کارشناسان و کادر قالیشویی
  4. نحوه قیمت گذاری

تجهیزات قالیشویی

از تجهیزات و امکانات قالیشویی به عنوان مهم ترین آیتم برای بهترین قالیشویی در مشهد می توان یاد کرد. طبیعتا باید بین نحوه شستشو فرش در خانه و مراکز قالیشویی تفاوت هایی وجود داشته باشد. پس باید در اولین گام برای انتخاب قالیشویی به نحوه خدمات دهی و تجهیزات آن بپردازید. به طور مثال، مکانیزه بودن فرایند شستشو فرش یکی از آیتم های مهم در بررسی تجهیزات قالیشویی است.

قالیشویی عطاریان با بهره مندی از تجهیزات به روز و استفاده از دستگاه های مکانیزه شستشو فرش، جزء قالیشویی های مجهز در مشهد به شمار می رود و به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد شناخته شده و بالاترین درصد رضایت از مشتریان را کسب کرده است.

شوینده های قالیشویی

موضوع حائز اهمیتی که در مراکز شستشو قالی وجود دارد؛ مواد شوینده ای است که مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل اصلی اهمیت این موضوع این است که اگر قالیشویی از مواد ممنوع و خطرآفرین برای شستشو فرش استفاده نماید، باعث از بین رفتن الیاف قالی شده و موجب خراب شدن فرش می شود. به همین دلیل این موضوع اهمیت بالایی در فرآیند شستشو فرش در قالیشویی دارد.

از همین رو، ما به واسطه تجربه ای که در امر شستشوی انواع فرش داریم؛ ابتدا جنس و نوع قالی را توسط کارشناسان متخصص فرش شناسی بررسی کرده و بر اساس آن مواد شوینده ای که آسیب به بافت قالی وارد نکند را استفاده می نماییم.

کارشناسان و کادر قالیشویی

مسئله بعدی که برای انتخاب و سپردن فرش ها به قالیشویی در مشهد اهمیت دارد؛ کادر آن مرکز است. باید یک قالیشویی از کارشناسان و کادری مجرب بهره مند باشد تا بتواند با توجه به جنس و الیاف مخصوص هر فرش، نحوه شستشو و مواد شوینده ای که برای قالی کاربرد دارد را تشخیص دهد. همچنین گاهی ممکن است فرش دچار پوسیدگی شده باشد، اما شما متوجه این موضوع نشده باشید. یک مرکز معتبر قالیشویی باید قبل از هر اقدامی ابتدا فرش را کارشناسی کرده و در صورت وجود هر نوع آسیبی آن را به اطلاع شما برساند. زیرا اگر فرشی دچار پوسیدگی و یا پارگی شده باشد و قبل از ترمیم و رفو، شسته شود؛ باعث کاهش طول عمر و افزایش پوسیدگی می شود. پس باید یک قالیشویی از کارشناسان زبده و حرفه ای برخوردار بوده تا با تشخیص به موقع این موضوع از گسترش پوسیدگی و از بین رفتن فرش جلوگیری نماید. به همین دلیل در قالیشویی عطاریان قبل از هر اقدامی ابتدا کارشناسان ما به بررسی دقیق فرش پرداخته و بعد از اطمینان از سالم بودن آن، با توجه به طول عمر و نوع فرش بهترین شیوه شستشو و میزان مواد شوینده مناسب با آن قالی را تعیین می کنند.

نحوه قیمت گذاری

پارامتر نهایی که در قالیشویی باید مورد بررسی قرار گیرد؛ نحوه قیمت گذاری است. اتحادیه فرش و قالیشویی هر ساله نرخ نامه ای را به مراکز شستشو فرش ارسال می کنند. در این نرخ نامه خدمات ارائه شده در قالیشویی با توجه به امتیاز و رتبه مراکز قالیشویی تعیین می شود.

ما نیز با توجه به نرخ نامه اتحادیه فرش خدمات خود را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهیم. برای این منظور می توانید با شماره قالیشویی در مشهد تماس بگیرید تا از قیمت ها اطلاع پیدا نمایید.

قالیشویی عطاریان

قالیشویی عطاریان به عنوان قالیشویی در مشهد با سابقه ای درخشان در حال فعالیت است. عطاریان با کادری مجرب و حرفه ای می تواند انواع فرش و قالیچه را با بهترین و مرغوب ترین مواد با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت بشوید.

می توان از خاک گیری فرش با دستگاه های مجهز، ترمیم و رفو فرش توسط افراد با تجربه و کارشناسان حرفه ای رفوگری، شستشو مبل، تشک و موکت با مواد شوینده درجه یک و امکان شستشو در محل را به عنوان جزئی از خدمات قالیشویی عطاریان نام برد.

همچنین عطاریان برای رفاه حال بیشتر مشتریان خود خدمات سرویس دهی خود را نیز به صورت رایگان انجام می دهد و از لحظه ثبت سفارش تا شستن و تحویل فرش تنها 48 ساعت زمان می برد.

برای ثبت سفارش علاوه بر امکان تماس با شماره های قالیشویی می توانید از طریق لینک ثبت سفارش نیز مشخصات و ادرس خود را درج کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

بازدید : 264
دوشنبه 30 تير 1399 زمان : 13:31

نحت الجسم في ايران

في العلوم الطبية ، يعني نحت الجسم في ايران إزالة الدهون الموضعية دون الإضرار بالأنسجة والأوعية والأعصاب في المنطقة الدهنية. في النحت ، الهدف هو تقليل الحجم ، والمريض قادر على تحقيق شكل جسمه المطلوب في وقت قصير. هذا ليس خيارًا جيدًا للأشخاص الذين يعانون من السمنة المفرطة ويمكن أن يعرض صحتهم للخطر.

في كمال الأجسام ، يقوم الطبيب بإطلاق الدهون الموضعية من خلال اهتزاز الحركات التي تم إنشاؤها بواسطة الأجهزة المتقدمة والشفط الموجه إلى الخارج عن طريق إنشاء ثقوب قطرها 3 إلى 5 مم. بعد التعافي سيعود المريض إلى شكل جسمه المثالي بشرط ان يؤدي الالتزام بنظام غذائي صحي عشان لا ترجع لهو الدهون.
ما هو نحت الجسم في ايران إذا كنت تريد أن تعرف ما هو النحت ، في الجراحة التجميلية ، يقال إن الإجراءات التي تشكل الجسم لتحقيق الشكل المطلوب تسمى النحت. هذا يجعلها مثالية لأقل وقت عدوانية وأقصر وقت للشفاء في أجزاء مختلفة من الجسم.
نحت الجسم في إيران01
يمكن القيام بالنحت من خلال الجمع بين الطريقتين الجديدتين Tumescent و Power Assisted. هاتان الطريقتان ، في نفس الوقت ، إلى جانب إزالة الأنسجة الدهنية ، يمكن أن تقوي وتقوي جدار البطن. لأول مرة استخدم الجراح الألماني الشحوم الدهنية لمريضه ، مما أسفر عن نتيجة إيجابية ، وتتمثل طريقة جراحة النحت في إزالة كتل الدهون أولاً جسديًا عن طريق تراكم الدهون في القنية. يذوب ويخرج الجسم من خلال جهاز شفط خاص ، غير مؤلم ونزيف. وبهذه الطريقة ، بالإضافة إلى إزالة الأنسجة الدهنية ، يتم رفع وتضييق عضلات الجلد.
في العلوم الطبية ، يعني النحت إزالة الدهون الموضعية دون الإضرار بالأنسجة والأوعية والأعصاب في المنطقة الدهنية. في النحت ، الهدف هو تقليل الحجم ، وسيحقق المريض شكل الجسم المطلوب في وقت قصير. هذا ليس خيارًا جيدًا للأشخاص الذين يعانون من السمنة المفرطة ويمكن أن يعرض صحتهم للخطر.
نحت الجسم في إيران02
في كمال الأجسام ، يقوم الطبيب بإطلاق الدهون الموضعية من خلال اهتزاز الحركات التي تم إنشاؤها بواسطة الأجهزة المتقدمة والشفط الموجه إلى الخارج عن طريق إنشاء ثقوب قطرها 3 إلى 5 مم. أ. بعد كمال الأجسام والتعافي ، سيعود المريض إلى شكل جسمه المثالي ولن يؤدي الالتزام بنظام غذائي صحي إلى عودة الدهون.
ما هو النحت
إذا كنت تريد أن تعرف ما هو النحت ، في الجراحة التجميلية ، يقال إنها الإجراءات التي تشكل الجسم لتحقيق مظهره الأمثل. هذا يجعلها مثالية لأقل وقت عدوانية وأقصر وقت للشفاء في أجزاء مختلفة من الجسم.
يمكن القيام بالنحت من خلال الجمع بين الطريقتين الجديدتين Tumescent و Power Assisted. هاتان الطريقتان ، في نفس الوقت ، إلى جانب إزالة الأنسجة الدهنية ، يمكن أن تقوي وتقوي جدار البطن. لأول مرة استخدم الجراح الألماني الشحوم الدهنية لمريضه ، والتي أسفرت عن نتيجة إيجابية ، وتتمثل طريقة جراحة النحت في إزالة كتل الدهون ، أولاً عن طريق رعاش قنية ، دهون جسدية بالكامل يذوب ويخرج الجسم من خلال جهاز شفط خاص ، غير مؤلم ونزيف. وبهذه الطريقة ، بالإضافة إلى إزالة الأنسجة الدهنية ، يتم رفع وتضييق عضلات الجلد.

جراحة تجميل البطن

جراحة تجميل البطن
تعد جراحة البطن أو جراحة البطن إحدى جراحات التجميل الأكثر شيوعًا ، وخاصةً عند النساء ، والتي تستخدم عضلات جدار البطن الاحترافية تمامًا لتقليل الدهون وإصلاح بشرة البطن السفلية والمتوسطة مع عضلات البطن. أجهزة أوتوماتيكية بالكامل.
الأشخاص الذين لديهم بطن كبيرة وكتل غير طبيعية في أطرافهم هم أكثر عرضة للجراحة البطنية أو التجميلية في البطن. في هذا النوع من العمليات الجراحية ، تتم إزالة معظم الأنسجة الدهنية وتعليق الجلد والعضلات أو فكها في مكانها ، مما يؤدي إلى بطن مسطح.

أنواع نحت الجسم في ايران

يهدف النحت أو الدهون الدهنية إلى إزالة الدهون ، وتشكيل الأعضاء ، وتقليل الحجم وحجم الجسم ، والمساعدة في إزالة السيلوليت. مثل أي عمل جمالي آخر ، يحتوي التماثيل على العديد من الأنواع المختلفة ، من بينها:
شفط الدهون
Lypvmatyk
Lypvlyzr
سترة نفخ
إن الدهون المتراكمة حول وحول الخصر تعطيها مظهرًا غير عادي ومشوَّه في شكل أطرافه ومظهر الخصر ؛ ومن ناحية أخرى ، من الأمور التي تشغل بال الناس ارتداء الملابس المطلوبة. لذلك ، فنحت الخصر هو أحد الطرق التي يمكن أن تقضي على كل هذه المخاوف وتعطي الجسم المناسب للمتقدمين.
نحت البطن
يتم إجراء نحت البطن عن طريق إجراء شقوق قصيرة من عدة سنتيمترات في منطقة البطن. بهذه الطريقة ، يتم نحت البطن باحتراف عن طريق قطع وإزالة الكتل الدهنية ورفع الجلد الزائد وإصلاح عضلات البطن.
تصاب النساء بمظهر ومظهر غير طبيعي في البطن بسبب الأسباب والحمل والتغيرات الهرمونية والعادات الشهرية ، وما إلى ذلك ، مع تراكم الدهون وتخفيف الجلد. إن امتلاك جسم جميل ومناسب أكثر أهمية للنساء من الرجال ، وبالتالي فإن المتقدمين للنحت في البطن أكثر أهمية من النساء

لنحت الجانبي

النحت الجانبي سهل مثل الأعضاء الأخرى. بهذه الطريقة ، بالإضافة إلى إزالة الدهون الزائدة ، يمكن أيضًا تثبيت الجلد في مكانه. يبدأ الإجراء بقطع من الخصر لأسفل على جانبي الجناح ، واعتمادًا على كمية الدهون الزائدة التي يتم تصريفها على الجهة ، يتم إجراء شق منخفض ثم يتم طرده بواسطة موجات وأجهزة أوتوماتيكية بالكامل. .
Lipomatics النحت
النحت هو تحقيق الجسم المثالي واللياقة البدنية في الأفراد ، والذي يعرف باسم جراحة الشحمي. في السنوات الأخيرة ، تقدم العديد من المتقدمين للنحت. النحت الشحمي هو نوع من عمليات جراحية في الجسم والأطراف وهي أحدث طريقة لتخفيف السمنة الموضعية عن طريق إزالة الدهون ، الدهون الزائدة ، الثدي ، الذراع وأجزاء أخرى من الجسم. Lipomatics هو جهاز حديث أوتوماتيكي بالكامل يستخدم بقوة لمحاربة الأنسجة الدهنية في البطن والجناح والخصر والأعضاء الأخرى.
وبهذه الطريقة ، يتم فصل الخلايا والأنسجة التي تحتوي على الدهون المتراكمة عن طريق الاهتزازات والاهتزازات والأمواج تحت الحمراء وتصبح تدريجياً أصغر ؛ الضغط والأمواج في الجهاز تجعله سائلاً. تتم إزالة الدهون بسهولة بواسطة جهاز شفط خاص.

النحت النحيف

Lipomatics ، أو كمال الأجسام ، هي واحدة من الأساليب الجديدة في جميع أنحاء العالم للجراحة الموضعية للجسم. هذه الطريقة الآمنة ، مع أقل المضاعفات وأفضل النتائج ، هي واحدة من أكثر طرق اللياقة البدنية ورفع الأثقال شيوعًا وتمت الموافقة عليها من قبل إدارة الغذاء والدواء الأمريكية (FDA).
تشمل فوائد كمال الأجسام ، القليل جدًا من الألم والنزيف ، انخفاض التورم ، الطريقة الأكثر فعالية لفقدان الوزن ، طريقة فقدان الوزن الأكثر موثوقية ، فقدان الوزن وخفض الوزن في نفس الوقت.

أحدث طريقة نحت الجسم في ايران

أحدث طريقة للنحت هي طريقة الشحوم ، وهي ليست فقط لفقدان الوزن ، ولكن لتشكيل الجسم وإعادة بنائه. هذا النوع من الجراحة التجميلية هو أكثر ملاءمة في المناطق غير العجاف ، مثل الأجنحة والذراعين والبطن والخصر.
الخطوات التالية لأداء أحدث النحت أو الشحوم هي كما يلي:
إجراء الصور والفحوصات والفحوصات الأولية للمريض من قبل جراح وطبيب متخصص.
وضع علامات على المواقع التي يجب معالجتها جراحيا بواسطة lipomatics.
الانقسام والقطع في المناطق المحددة.
تعكس الأمواج والاهتزازات في الأنسجة الدهنية.
استخراج الخلايا الدهنية.
ضمادة وخياطة في موقع الجراحة.
7 إلى 10 أيام من الألم والتورم في المنطقة الجراحية.
- في غضون ثلاثة إلى أربعة أسابيع ، من الضروري تغيير وتطهير الملابس وارتداء الملابس بانتظام.

بازدید : 234
دوشنبه 30 تير 1399 زمان : 13:02

هناك العديد من الطرق اليوم لتقليل حجم الدهون الموضعية مثل تحلل الدهون بالليزر ، الميزوثيرابي ، التجويف ، انحلال كريوليب ، RF ، وما إلى ذلك. لكن يبدو أن شفط الدهون في إيران هو العلاج الأكثر فعالية بمفرده أو مع طرق أخرى لتخفيف السمنة الموضعية.

استخدمت جراحة شفط الدهون منذ ما يقرب من عقدين كطريقة لإزالة الدهون الموضعية. يتم إجراء عشرات الآلاف من حالات جراحة شفط الدهون في ايران و في جميع أنحاء العالم. لقد تحسنت بشكل كبير إجراءاتها والأجهزة والأجهزة المستخدمة في شفط الدهون على مر السنين ، ويبدو أن ليزر تحلل الدهون هو آخر التطورات. ولكن هناك مبدأ أساسي حول شفط الدهون يقبله جميع الجراحين بأن شفط الدهون ليس وسيلة لانقاص الوزن.


شفط الدهون في إيران يزيل الدهون من الجسم باستخدام الشفط. أثناء عملية شفط الدهون ، تدخل أنابيب صغيرة رقيقة الجدران (قنية) إلى الجسم عبر شقوق صغيرة ، ويقوم الطبيب بنقل الأنبوب أسفل الجلد للوصول إلى المنطقة التي تتراكم فيها الدهون. الجسم يخرج.

أفضل مرشح شفط الدهون في إيران

شفط الدهون في إيران 01
يجب أن تكون توقعات شفط الدهون حقيقية وليست حلما. يجب أن تعلم أن شفط الدهون يحسن من مظهرك ويعزز ثقتك بنفسك ، لكن هذا لا يعني بالضرورة أنه مناسب تمامًا لمصلحتك المثالية.


أفضل المرشحين لشفط الدهون هم الأشخاص ذوو الوزن شبه الطبيعي مع بشرة صحية ونضرة مع مناطق من الدهون الزائدة. العمر ليس عاملاً مهماً ، ولكن كلما تقدمت في العمر ، قلت مرونة الجلد.

لماذا يتم إجراء عملية شفط الدهون:


إن الهدف الأكثر أهمية لشفط الدهون هو تشكيل منطقة أو أكثر من مناطق الجسم ، وليس فقدان الوزن. يتم إجراء شفط الدهون عادة في المناطق التي لا تستجيب للنظام الغذائي وممارسة الرياضة. تقع هذه المناطق في الغالب خارج الفخذين والوركين عند النساء ، والخصر والظهر عند الرجال. في الممارسة العملية ، تشمل مناطق شفط الدهون الشائعة الاستخدام الوجه والعنق والخصر والظهر والأرداف والساقين والذراع العلوي.

شفط الدهون في إيران 02

يتم أحيانًا دمج شفط الدهون مع العمليات الجراحية التجميلية الأخرى ، مثل إزالة البطن (تجميل البطن) ، أو تصغير الثدي ، أو استخراج الوجه.


يستخدم شفط الدهون أيضًا لعلاج أمراض معينة:
• ورم حميد الدهون (الأورام الشحمية)
• حجم الثدي غير الطبيعي لدى الرجال (الجينوماستوما أو الورم الكحولي الكاذب)
• مشاكل مع التمثيل الغذائي للدهون في الجسم (ضمور)
• التعرق الشديد تحت الإبط (التعرق الإبط)

لا يستخدم شفط الدهون لعلاج السمنة ، ولا يمكن إزالة السيلوليت أو التشققات على الجلد.

شفط الدهون في إيران03

أي جزء من الجسم يمكن شفط؟


الرقبة والذقن والذراع والصدر والبطن والأجنحة والعانة (منطقة الأعضاء التناسلية العليا) والظهر والخصر والأرداف والفخذين والركبتين والعجل والصدمات الأمامية والمحورية

نوع شفط الدهون التخدير الجراحي
أنواع مختلفة من التخدير تستخدم في شفط الدهون. يكون التخدير الموضعي كافيًا إذا تم إجراء عملية شفط الدهون في حجم محدود ومنخفض ، ولكن يمكن استخدام الأدوية المهدئة والمسكنة بشكل متزامن إذا رغب المريض في ذلك. في بعض الحالات ، لا سيما مع كميات كبيرة من شفط الدهون ، يتم استخدام التخدير العام.

ماذا يحدث بعد العملية


بعد الجراحة ، يتم ربط المنطقة الواقعة تحت الترابط بإحكام لمنع التورم والكدمات والألم. اعتمادًا على مساحة الجسم التي يتم علاجها ، يتم استخدام الضمادات والمواد اللاصقة ، وأنابيب واقية (مثل الأنابيب المستخدمة لعلاج الدوالي) ، والأحزمة وغيرها من الملابس الضيقة المستخدمة.

قد يضطر المريض إلى ارتداء ملابس وضمادة ضيقة لمدة ثلاثة إلى أربعة أسابيع ، وخلال الأيام السبعة إلى العشرة الأولى بعد العملية ، قد تحدث كدمات وتورم وسيتم إزالة السوائل من موقع شق لعدة أيام. الحد من حدوث العدوى قد يعطي المضادات الحيوية للمريض.

كثير من الناس قادرون على النهوض والتحرك بعد شفط الدهون ، بعد اختفاء تأثير التخدير والتخدير. وبمجرد تحسن المريض ، يمكنه بدء نشاطه اليومي ، على الرغم من أن هذا الطلب قد يستمر من أيام إلى أسابيع. يستأنف العديد من الأفراد أنشطتهم في غضون بضعة أيام. ولكن إذا تم علاج المنطقة الأكبر ، فإن العلاج سيستغرق وقتًا أطول.


جراحة أفضل مرشح شفط الدهون في إيران


يتم إزالتها من خلال شقوق صغيرة من 3-4 ملم باستخدام أنابيب معدنية ضيقة واستنشاق الدهون العميقة. يتم تحديد موقع شق بحيث ندبة غير واضحة.


إحدى الطرق الجديدة لشفط الدهون هي استخدام الموجات فوق الصوتية (الموجات الصوتية). بسبب آثاره الجانبية ، يقتصر استخدامه على مناطق الجسم التي تحتوي على الدهون الكثيفة التي لا يمكن سحبها بالطريقة المعتادة.


يختلف الوقت اللازم لشفط الدهون على نطاق واسع ويمكن أن يتراوح بين ساعة وأربع ساعات حسب عدد المناطق وكمية الدهون المراد شفطها.

حقائق مهمة حول مخاطر شفط الدهون


قرار شفط الدهون هو قرار شخصي للغاية وعليك أن تقرر ما إذا كانت فوائد الجراحة تتوافق مع أهدافك ، وهل المخاطر والمضاعفات المحتملة مقبولة بالنسبة لك؟ سيقوم جراح التجميل أو أخصائي الرعاية الصحية بشرح تفاصيل المخاطر المرتبطة بالإجراء. سيُطلب منك التوقيع على نموذج موافقة يشير إلى أنك تفهم تمامًا نوع الجراحة والمخاطر والمضاعفات المحتملة.

بعض مخاطر شفط الدهون تشمل:


• تصميم خارجي غير عادل التجاعيد
• تلف الجلد أو العصبلون غير طبيعي
• التعفن
• جلطات الدهون
• جلطات الدم
• فقدان السوائل أو تراكم السوائل الزائدة
•حروق حرارية ناتجة عن الموجات فوق الصوتية (في حالات جراحة شفط الدهون بمساعدة الموجات فوق الصوتية) مخاطرالتخدير
• نزيف (ورم دموي)
• تغييرات في لون البشرة - تلون أو تورم
• عدم التماثل ألم قد يكون طويل الأمد تلف العناصر الأعمق مثل الأعصاب والأوعية الدموية والعضلات والرئتين وأحشاء البطن
• مشاكل مع إصلاح الإصابة على المدى الطويل تورم في الساقين تجلط الأوردة العميقة ، المضاعفات القلبية والرئوية
• فرص الحاجة إلى الجراحة مرة أخرى

ما يجب الانتباه إلى:
يجب إجراء عملية شفط الدهون فقط من قبل طبيب تم تدريبه على شفط الدهون وجراحة الجلد ، وفي سياق المضاعفات أثناء الجراحة وطريقة العلاج. خطر المضاعفات يكون أقل إذا لم يتم إجراء شفط الدهون مع جراحات التجميل الأخرى.

إذا قررت فقدان الوزن ، فإن شفط الدهون ليس بديلاً جيدًا لممارسة الرياضة والنظام الغذائي. في الواقع ، يعتقد العديد من جراحي التجميل أن أفضل مرشح لشفط الدهون هو الأشخاص الأصحاء الذين يتمتعون بلياقة معتدلة ولكن الدهون في الجسم شديدة ولا تستجيب لممارسة الرياضة.

بازدید : 242
دوشنبه 30 تير 1399 زمان : 12:42

زراعة الشعر في ايران

في الوقت الحاضر ، زراعة الشعر في ايران ، أو زرع الشعر ، هو إجراء شعبي خالي من المخاطر معروف في جميع أنحاء العالم. زيادة تساقط الشعر لمجموعة متنوعة من الأسباب والبحث عن حل لوجود شعر كثيف قد استعد السوق لعمليات زراعة الشعر الطبيعية. قرار إجراء عملية زرع شعر هو قرار أساسي. يُنصح بالتحضير جيدًا قبل زراعة الشعر أو إصلاحه ، لأنه حساس للغاية ، وإذا لم يتم القيام به بشكل صحيح وأداء الطرق التقليدية وغير المتخصصة ، فقد يؤدي ذلك إلى تساقط الشعر ، بالإضافة إلى ذلك له تأثير سيء على مزاج ذلك الشخص. لهذا السبب ، يجب أن تعرف مسبقًا الطرق المختلفة لزراعة الشعر قبل زراعة الشعر.

ما هو زرع الشعر؟


تعد زراعة الشعر في ايران حالياً الطريقة الوحيدة لعلاج وإصلاح الشعر المفقود ، والذي يمكن القيام به في مناطق مختلفة بما في ذلك الرأس والحاجبين واللحية والشارب والرموش ومناطق الندوب (مناطق الجرح أو الآفات الجلدية). قدم الطبيب الياباني الدكتور أوكودا لأول مرة موضوع زراعة الشعر في عام 1939 ثم في عام 1959 الطبيب الألماني الدكتور أوريتريش. في السنوات التي تلت ذلك ، تم اختبار مجموعة متنوعة من التجارب وأخيراً اليوم ، باستخدام تقنية جديدة ، يتم استخدام مجموعات صغيرة من الشعر تسمى micrografts لإنتاج نتائج طبيعية مرضية. أصبحت هذه الممارسة ، التي كان يعتقد في السابق أنها غير قابلة للتصديق ، واحدة من أكثر العمليات الجراحية خفيفة في العيادات الخارجية بناءً على الحصاد السليم لجذور الشعر الفردية وزرعها في المواقع المستهدفة.

مهم قبل زراعة الشعر


اليوم أصبح زراعة الشعر في ايران وزرعه ممكنًا بعدة طرق ، معظمها موثوقة جدًا وكانت لها نتائج ممتازة حتى الآن ومعظم المرضى راضون عن نتائج عملهم.
لقد لاحظنا في المشاركات السابقة أنه على الرغم من أن زراعة الشعر بسيطة وآمنة ، إلا أنه يجب احترام سلامة وخبرة الطبيب احتراماً كاملاً من أجل الحفاظ على صحة المريض وتحقيق النتيجة المرجوة. أيضًا ، نظرًا للحساسية العالية للعملية ، من الضروري أن يقوم بها الفريق.
الخطوة الأولى المهمة في زراعة الشعر الطبيعي هي العثور على جراح ذي خبرة حتى تتمكن من الحصول على الشكل الذي تحتاجه في وقت وتكلفة الجراحة. تحتاج أيضًا إلى الحصول على معلومات كافية حول زراعة الشعر.
تعد FUT و FIT من أكثر تقنيات زراعة الشعر شيوعًا والتي يمكنك اختيار الأنسب لها إذا كنت تستشير طبيبًا ، في الواقع ، تعمل بصيلات الشعر بشكل فردي وبالطريقة نفسها ، يتم زرع الشعر مثل الشعر الطبيعي. سوف تنمو.


ما الشعر على الرأس المستخدم زراعة الشعر في ايران ؟


في عملية زرع الشعر اعتمادًا على نوع عملية الزرع ، تتم إزالة الشعر من الجزء الخلفي أو جزء من الجسم ، ثم باستخدام مجهر وحلقات خاصة ، يتم قطع بصيلات الشعر بشكل فردي وزرع. الشعر الطبيعي هو أن الجسم لا يستجيب للشعر المزروع. بما أن العضو المزروع مشتق من الجسم نفسه ، فإنه لا يحتاج إلى صيانة متخصصة.
الأطباء المتمرسين يقومون بإزالة الشعر بشكل كافٍ بحيث يتم ترك خط رفيع للغاية. ومع ذلك ، تجدر الإشارة إلى أن الشعر المزروع يتم إلقاؤه بعد 4 إلى 6 أشهر ثم ينمو الشعر مرة أخرى. لهذا السبب لا داعي للقلق لأن السقوط أمر طبيعي بعد الزراعة.

إجراءات زراعة الشعر


تشمل الطرق الشائعة لزراعة الشعر بنجاح:
طريقة الضرب:
تتم إزالة مجموعة من الشعرات وزرعها في فروة الرأس عند الحاجة من قبل الثقوب. في الوقت الحاضر هذه الطريقة ليست شائعة للغاية بسبب إنشاء الوجه الاصطناعي ، والمعروفة باسم دمية.
طريقة زرع الشعر FUT:
وبهذه الطريقة ، يتم حصاد الشعر عن طريق صنع شريط صغير حول الظهر ، يتم إجراؤه عادة تحت التخدير الموضعي ، والذي يحتوي على 1500 إلى 2500 قطعة تحتوي على 7000 إلى 9000 من خصلات الشعر ، ثم استعادة الموقع إلى الدقة ، لأن شعري في اتجاه نمو الشعر ، فإنه عادة لا يكون مكان الإصلاح. بعد ذلك ، يتم تقطيع جريب الشعرة إلى وحدات مفردة أو مزدوجة أو ثلاثية بواسطة الفريق الجراحي تحت المجهر وتكون جاهزة للزرع. عادةً لا تتطلب عمليات زرع الشعر FUT حلاقة الشعر بالكامل ، ولكن المنطقة التي يجب قصها وزرعها هي المنطقة فقط. ثم تقلص الحويصلات الفردية والمنتظمة للغاية وفقًا لتصميم محدد مسبقًا. واحدة من ميزات هذه الطريقة هي سرعة عملية زرع أكثر من ثلاث إلى خمس ساعات. تعد FUT حاليًا أكثر طرق زراعة الشعر موثوقية ونهائية في العالم ، حيث يحصل 97٪ من المستخدمين على النتيجة المرجوة.

طريقة زرع الشعر FIT


في عملية زرع الشعر FIT ، تتم إزالة الشعر عن طريق بنك الشعر ، والذي يتم اختياره عادة من خلف الجزء العلوي من الأذنين ، ثم يعاد ربطه بالمنطقة المرغوبة عن طريق اللكم أو الشق. تتم إزالة حوالي واحد من كل 3 إلى 5 وحدات مسامي في بنك الشعر ، وهذا يتوقف على حاجة الفرد ، في بعض الطرق تكون عملية زرع الشعر FTT هي نفسها طريقة FUT ، مما يعني أن الطعوم يتم زرعها عن طريق خلق فجوات صغيرة ، يوصى عادة بهذه التقنية وحدها (بطريقة غير هجينة) للأشخاص الذين لديهم منطقة زراعة شعر صغيرة أو صغيرة أو لزراعة الشعر في مناطق محدودة مثل الحواجب والوجه وموقع الجروح القديمة.

زراعة الشعر بطريقة المركبة


الفرق في طرق إزالة الشعر هو الطريقة التي يتم بها إزالة الشعر من المنطقة المانحة. بشكل أساسي ، يتم استخدام عملية زراعة الشعر المركبة للأشخاص الذين تكون صلعتهم عالية جدًا. هذا يعني أنه إذا كان تساقط الشعر مرتفعًا ولا يمكنك تغطية جلسة زراعة الشعر بالمنطقة التي تفكر فيها في زراعة الشعر ، فسيستخدمون هذه الطريقة عمومًا في زراعة الشعر.
تستخدم هذه الطريقة في زراعة الشعر مزيجًا من FUT و FIT لتغطية منطقة الشعر الذي حدث فيه تساقط الشعر. الميزة الأولى لهذه الطريقة هي ارتفاع عدد الطعوم في كل جلسة. يمكن لهذه الطريقة إزالة ما يصل إلى 5000 من قصات الشعر (حوالي 12000 إلى 14000 من خصلة الشعر) حتى في جلسة واحدة وزرعها في المنطقة المطلوبة.
نظرًا لاستخدام كل من أساليب FUT و FIT في هذه الطريقة ، فإن كثافة زراعة الشعر عالية جدًا. لا ينصح زراعة الشعر في ايران مجتمعة للأشخاص الذين لا يستطيعون إجراء عملية زرع الشعر FUT أو الذين لا يريدون إجراء عملية جراحية وإزالة الشريط.

ما هي زراعة الشعر المناسبة لك؟


أحد أهم الأسئلة للعملاء هو اختيار الطريقة الصحيحة. الجواب على هذا السؤال سهل. إذا كنت تثق بطبيبك في ترك الإجراء له ولا تزعجه ، فعادةً ما يكون أفضل عملية زراعة شعر هي دورتين من FUT على مدار عام ، حيث يتم حصاد الكثير من الشعر وزرعه في جلسة واحدة ، تكون مدة العملية أقصر ويكون بنك الشعر الخاص بالمريض أقل تضرراً ونتيجة للزرع ، سوف يصبح أكثر طبيعية ويمكن تحقيق كثافات أعلى.
إذا كان المريض خائفًا من الجراحة وكان مترددًا في الغرز والشد ، فهو أيضًا قلق بشأن الندبة (خط الدرز) أو لأي سبب آخر غير راغب في استخدام FUT.
إذا لم يُسمح للمريض بالحلاقة ، سيتم تنفيذ الإجراء FUT ، كما في الإجراء المشترك ، سيتم حلق الشعر بالكامل.
إذا كنت بحاجة إلى كمية صغيرة من الشعر لإجراء عملية زرع ، مثل الحاجب والشارب واللحية وزرع الندبة ، فإن FIT خيار جيد.
تتم إزالة شعر FIT عادة بسبب عدم كفاية بنك الشعر.
إذا كانت واجهة رأس المريض خالية من الشعر وكان خط الشعر الأمامي غائبًا ، يوصى باستخدام طريقة FUT ، في الواقع ، نظرًا للوجبات الشهية المحددة التي يمكن تحقيقها من خلال زرع FIT ، فإن تصميم خط الشعر وزرع الجبهي يكون أكثر ملاءمة نفذ طريقة FUT.
إذا كنت بحاجة إلى الكثير من الشعر في جلسة واحدة ، عادةً ما يعمل FUT بشكل أفضل من FIT. لأنه في هذه الطريقة ، يمكن إنشاء كثافات أعلى.
يكون الإجراء FIT أطول من FUT ، في الطريقة FUT يستغرق 3 إلى 5 ساعات وفي طريقة FIT يستغرق 10 ساعات وأحيانًا أطول.

بازدید : 225
دوشنبه 30 تير 1399 زمان : 12:23

الأشخاص الذين يدخلون في جراحة الأنف مع التفكير في الحصول على أجمل وإحداث تغيير أكثر حدة في وجوههم تحت النصل لن يكونوا على ما يرام إذا كانوا يتوقعون عكس ذلك. ترتبط تجميل الانف فی ايران بعدد متزايد من جراحي التجميل الإيرانيين ، وهوم من أفضل الأطباء في العالم ،وقد أثبتت قدراتهم في جراحة الأنف التجميلية الأجنبية.

من ناحية أخرى ، يعد الأنف أحد أهم الأعضاء التي تعد وظيفتها حيوية للإنسان ، ويمكن أن يؤدي أي اضطراب في هذا الجهاز إلى مشاكل ، لذا يجب ألا تهمل الصحة من أجل تحقيق الجمال والزيارة أولاً مضمونة لرعايتك الصحية المهنية ثم تحقيق الجمال.


أسباب اختيار الجراحة

الأنف هو أحد المكونات الرئيسية للوجه التي يمكن أن تلعب دورًا كبيرًا في ملاءمة وتوازن الوجه. لذلك ، فإن إجراء تغييرات طفيفة في مظهر الأنف ، مثل تقلص الأنف والأنف السمين وما إلى ذلك ، يمكن أن يكون له نتائج هائلة بالنسبة للفرد.
في بعض الأحيان توجد مشاكل خارجية ، بما في ذلك الاضطرابات الداخلية بما في ذلك الاورام الحميدة ، وانحراف كسر الأنف للأنف وتضخم الأنف. . في هذه المرحلة ، مع عامل الضرب ، يجب عليك الذهاب إلى جراح تجميل متخصص للحصول على نتيجة جيدة في جراحة الأنف التجميلية. فيما يلي إيجابيات وسلبيات ينبغي احترامها قبل وبعد تجميل الانف فی ايران. في البداية ، تم اختيار جراحة الأنف باعتبارها لعبة للأشخاص الذين يعانون من مشاكل في الجهاز التنفسي أو إصابات في الأنف ، وكذلك العيوب الخلقية مثل نزيف الأنف. يستغرق.
ملاحظة:

إذا كنت تبحث عن عمليه أنف ، فتأكد من القيام بها لأسباب شخصية وليس بسبب الآخرين. من الصعب وأحيانًا المستحيل استعادة الأنف إلى حالته قبل الجراحة.
تشمل القضايا التي يجب مراعاتها عند اتخاذ قرار بشأن الجراحة:

انظر إلى المرآة واسأل نفسك تمامًا عن نوع الأنف الذي تبحث عنه قبل الجراحة ، أو بعبارة أخرى ، مشاكل الكسور الخلقية أو الأنفية التي تبحث عنها. فيما يلي بعض المشكلات الشائعة بين الأشخاص المختلفين:

الأنف يبدو رائعا على وجهك- تجميل الانف في ايران

الأنف يبدو رائعا على وجهك- تجميل الانف في ايران
لديك أنف عظمي مع انتفاخ أو حدس على جسر أنفك.
• يبدو أنفك عريضًا جدًا عند النظر إليه من الأمام.
أنفك سميك وكبير مقارنةً بمكونات الأنف الأخرى.
• أنفك غير متماثل أو منحرف عن الأنف.
قبل جراحة الأنف ، فكر في بعض الأشياء:
• يتم تحقيق أفضل النتائج في جراحة الأنف أو تجميل الانف فی ايران عن طريق التقنيات المحافظة التي تحافظ على المظهر الطبيعي والطبيعي للأنف ، لذلك يجب على المرضى المحترمين تجنب ما يسمى الجراحة الخيالية وجراحة الأنف الدمية.
• هناك نقطة مهمة أخرى في عملية تجميل الانف فی ايران وهي جودة وسماكة الجلد وزوايا الأنف ، والتي يتم تحديدها باستخدام الصور الملونة القياسية وشكل ما قبل الجراحة والتكرار التسلسلي للجلد بعد العملية وزوايا الأنف.
يجب أن يشعر المرضى أيضًا بالقلق الشديد بشأن التنفس بعد جراحة الأنف أو تجميل الأنف. إذا أصبحت عملية تجميل الأنف الخاصة بالمريض ضيقة جدًا بحيث لا تتنفس ، فسيضيغ التنفس. في بعض الأحيان ، سيطلب المرضى المحترمون من جراح الأنف إجراء ما يسمى بالنزيف الأنفي مع عدم إدراك أن منطقة الصمام أو ممر الهواء سيتم تدميرهما وسيصاب المريض باحتقان حاد في الأنف.

أنواع عملية تجميل الأنف

أنواع عملية تجميل الأنف - تجميل الأنف في ايران

يمكن إجراء نوعين من تجميل الانف فی ايران لإعادة تشكيل الأنف وتحسين مظهره ، مثل جراحة المراجعة والجراحة المغلقة.

بسبب الاختلاف بين جراحة الأنف المفتوحة والمغلقة ، يتم إنشاء ندبة مفتوحة (ندبة) داخل الأنسجة بين الخياشيم ويتم إجراء التغييرات المطلوبة على الأنف.

في الجراحة المغلقة ، توجد الفجوات داخل الأنف تمامًا. في الممارسة العملية ، يمكن تجنب جمال الأنف العظمية عن طريق إجراء قطع واضح للأنف ، ولكن لا يمكن استخدام هذه الطريقة في الحالات التي يحدث فيها تغيير كبير في الأنف.

مزايا جراحة المفتوحه:
من الأفضل إجراء عملية جراحية المفتوحه وأن تكون قادرة على إجراء التعديلات بسهولة أكبر إذا لم يكن ذلك ممكناً في الجراحة المغلقة. في الجراحة المفتوحة ، من السهل إدخال القدرة على إجراء جراحات على أنوف صعبة في الغضاريف وترقيع العظام أو الأطراف الصناعية.

الاستفادة من إجراء الأنف مغلقة
لا يوجد شق في منطقة Columella.

التضخم بعد العملية الجراحية أقل.

التضخم بعد العملية الجراحية أقل.
من أجل أن يتم إغلاق الأنف؟
بشكل أساسي ، إذا كانت عيوب الأنف خفيفة وتقتصر على العظام الغضاريف ويتطلب الأنف عملًا محدودًا ، فإن الأسلوب المغلق هو الأفضل ، ولكن في العمليات الجراحية الترميمية التي يتم إجراؤها غالبًا تشوهات ثانوية مؤلمة. احتقان هو إجراء مفتوح. في جراحة الضفيرة العضدية ، سيكون النهج المفتوح أكثر ملاءمة لأنه يتطلب غالبًا تقوية وإعادة بناء لتشكيل الغضروف الضعيف.
التشاور قبل الجراحة أمر لا بد منه
قبل إجراء أي جراحة في الأنف في إيران ، سنقوم بفحص بنية العظام والأنسجة الرخوة من أجل الشكل والوظيفة. يقدم تقييم الأنف بعض المبادئ لما يمكن توقعه من عملية تجميل الأنف. يعد نوع الجلد والعرق والعمر بالإضافة إلى درجة الضعف ونوع الوظيفة من العوامل المهمة في النتيجة النهائية للجراحة.
مثل العمليات الجراحية التجميلية الأخرى ، يجب إجراء فحص صحي عام وتوقعات معقولة. إن معرفتك بالأساليب والاتجاهات أمر أساسي لنجاحك. في جلسة التشاور ، تقدم لك عيادتنا كواحدة من أبرز العيادات في مجال تجميل الأنف في ايران التوجيه اللازم.


في عيادتنا ، يتم تدريب جراحي التجميل المؤهلين على التخصص في جراحة الأنف لأنها الجراحة التجميلية الأكثر شعبية. ويستغرق الكثير من الرعاية. ليس كل الجراحين مدربين على عملية تجميل الأنف وليس كل الجراحين لديهم المهارات اللازمة لأداء عملية تجميل الأنف. وفي النهايه نوصيكم أن تراجعو احسن طبيب تجميلي

بازدید : 249
يکشنبه 29 تير 1399 زمان : 14:00

بازدید : 277
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آشنايي با ماهيت پوستر تبليغاتي

پوسترتبليغاتي، صفحه اي است حاوي تصاوير، نقوش و كلمات كه براي آگاهي دادن يا پيام رساني مورد استفاده قرار مي گيرد. به بياني ساده تر اين چنين مي توان گفت پوستر وسيله اي براي اطلاع رساني و آگاهي بين اطلاع دهنده و اطلاع گيرنده است. يك برگه به ظاهر ساده به نام پوستر تبليغاتي مي تواند با متصاوير جذاب و نوشته هاي از پيش برنامه ريزي شده خود در تحقق اهداف شما نقش به سزايي ايفا نمايد.

طراحي پوستر تبليغاتي

نيم نگاهي به تاريخچه پوستر تبليغاتي

شايد حتي تصور كردنش براي شما كار ساده اي نباشد اما حقيقت اين است كه تاريخچه پوستر به دهه 1800 باز مي گردد .پوستر در آن زمان بيشتربراي فروش و معرفي محصولات استفاده ميشد و اكثر بازاريان به طراحي پوستر روي مي آوردند.

در واقع مي توان گفت پوستر يكي از اولين شيوه هاي تبليغاتي بود كه در اوايل قرن 19 به عنوان ابزاري براي ارتباط تصويري بين اطلاع دهنده و اطلاع گيرنده توسعه يافت . پس از دهه 19 طراحي پوستر تبليغاتي سريعا در جهان گسترش يافته و به يكي از عناصر مهم طراحي گرافيك و بازاريابي تبديل شد

پوستر هاي تبليغاتي كجا استفاده مي‌شوند؟

پوستار هاي تبليغاتي همانند كاتالوگ به عنوان يكي از مهم ترين ابزار هاي اطلاع رساني يك گرد همايي يا اتفاق يا معرف يك محصول يا برند در موارد بسياري كه به آنها در ادامه اشاره خواهيم كرد استفاده مي شوند. اگر بيرون برويد و به به اطراف خود به خصوص مغازه‌ها و ساختمان‌ها نگاه كنيد، پوستر هاي تبليغاتي را مشاهده خواهيد كرد. از جمله پر كاربرد ترين مكان هايي كه مي توانيد پوسترتبليغاتي خود را در آنجا نصب كنيد مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • بيلبوردها

  • پشت ويترين فروشگاه‌ها
  • كافه، رستوران و باشگاه‌ها
  • شركت‌ها
  • جشنواره‌ها و كنسرت
  • ديوار ساختمان ها و درختان
  • تابلو اعلانات

به طور كلي در اكثر مكان هاي پر تردد كه اجازه نصب پوستر تبليغاتي توسط شهرداري براي آن صادر شده باشد مي توان به نصب پوستر ها پرداخت.

هدف طراحي پوستر تبليغاتي چيست؟

با توجه به بياناتي كه در خصوص ماهيت پوستر هاي تبليغاتي ارائه كرديم به سادگي مي توان به منظور توضيح اهداف طراحي پوستر هاي تبليغاتي به موارد زير اشاره كرد:

  • تفهيم واقعيت يا انديشه‌اى به مخاطب

  • ترغيب مخاطب به منظور پشتيبانى از يك انديشه
  • معرفى يا آغاز يك فعاليت
  • برند سازي

چند نكته مهم در خصوص استفاده از پوسترهاي تبليغاتي

يك نكته مهم و ثابت شده در زمينه بازاريابي با استفاده از پوستر هاي تبليغاتي همانند بنر ها اين است كه هر چقدر تعداد پوسترهاي تبليغاتي در يك ناحيه بيشتر باشد، تأثير آنها نيز بيشتر خواهد بود.

اما چيزي كه حائز اهميت است اين است كه استفاده بيش از حد پوسترهاى تبليغاتي باعث مى‌شود كه به هدف يا هدف‌ هاى مورد نظر نرسيم و ممكن است مردم عليه انديشه‌اى كه اين پوسترها آن را رواج مى‌بخشند، برانگيخته شوند.

در واقع نكته مهم درباره طراحي و چاپ بنر و پوسترهاي تبليغاتي اين است كه برگ برنده دست كسي است كه به اندازه اي از پوستر ها استفاده كند كه موجب آزار و اذيت بينندگان نشود چرا كه اگر آزار و اذيتي در كار باشد هزينه طراحي و چاپ پوستر در راه دور كردن مخاطب از شما صرف مي شود.

چند عامل ساده اما موثر در طراحى پوستر

زمان شما براي جذب مخاطب از طريق پوستر تبليغاتي آنقدر زياد نيست پس اين نكته مهم را به ذهن خود بسپاريد كه معمولاً مردم فقط نگاهى گذرا به پوسترها مى‌اندازند و مدت اين نگاه آنقدر است كه صرفاً آن را تشخيص بدهند. رهگذران فقط در صورتى مدت نگاه آنها طولانى خواهد بود كه چيزى خاصى توجه آنها را جلب و علاقه‌مندى آنها را تحريك كند پس سعي كنيد در پوستر هاي تبليغاتي خود از جملات بسيار مهيج و جذاب استفاده كنيد.

طراحي پوستر تبليغاتي

  • سعي كنيد نوشته هاي روى پوستر ساده، روشن و صريح باشد.
  • مشخص كنيد چه كارى را اميدوار هستيد مخاطبان در نتيجه نصب پوستر انجام دهند.
  • انديشه اصلى پيام مورد نظر را مجسم كنيد و به‌صورت تصوير در بياوريد.
  • در ابتدا، طرحى كلى از پوستر را در مقياسى كوچك يك سوم يا يك پنجم اندازه واقعى ترسيم كنيد.
  • به‌منظور جلب توجه و براى تمايز تصوير، از رنگ استفاده كنيد، ولى طورى نباشد كه اين رنگ‌ها موجب سردرگمى شوند.
بازدید : 282
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چه كسي مي داند كه در ته نشين هاي رسوبي يك جواهر ارشمند و كمياب زندگي مي كند؟

شايد در رسوبات آتشفشان ها يافتن الماس سفيد دور از ذهن نباشد اما گوهر كم ياب و قيمتي الماس سياه را در آتشفشان ها نمي توان يافت. اگر به رنگ مشكي به عنوان رنگ قدرت علاقه منديد و به تبع آن جواهراتي نظير الماس سياه بيشتر نظر شما را به خود جلب مي كند در اين مقاله با ما همراه باشيد.

آشنايي با الماس سياه

قيقهمانطور كه ساير سنگ هاي زينتي مانند انواع گوناگوني دارند جواهر ارزشمند الماس نيز داراي انواع مختلفي است. ويژگي هاي الماس هاي سياه به طور كامل با ويژگي هاي الماس هاي معمولي تفاوت دارند. در زير به برخي از اين تفاوت ها اشاره مي كنيم.

طبق تعاريفي كه در مقالات گذشته در خصوص الماس معمولي ارائه كرديم حتما مي دانيد كه ساختار الماس هاي معمولي، به شكل تك بلورهاي عظيم،است. اما الماس هاي سياه از ميليون ها بلور الماس ريز به هم چسبيده، شكل گرفته اند و دقيقا همين موضوع باعث شده كه ساختار شكننده اي داشته باشند.

نكته ديگري كه در خصوص ساختار الماس سياه مي توان گفت اين است كه به جز گرافيت در تركيب آن هماتيت يا بلور هاي كنگلومرا به كار رفته كه به اين گوهر زيبا خاصيت مغناطيسي كمي نيز بخشيده است.

تفاوت هاي اساسي الماس سياه با الماس هاي معمولي

  • ميزان ايزوتوپ كربن الماس سياه بسيار كمتر از الماس هاي معمولي است.
  • الماس سياه شكننده تر از الماس هاي معمولي است.
  • الماس هاي سياه از جنس گرافيت هستند و در ساختار آنها ناخالصي بسيار زيادي وجود دارد و همين عامل موجب مي شود تا الماس سياه به اندازه الماس هاي معمولي شفاف نباشند.
  • با توجه به اينكه الماس هاي سياه شكننده تر از الماس هاي معمولي هستند تراش دادن و صيغل دادن آنها كار بسيار دشواري است.
  • الماس هاي معمولي، به علت شرايط فشار بالايي كه هنگام توليد متحمل مي شوند،در ساختارشان هيچ گونه گازي همانند اكسيژن وجود ندارد. اما الماس هاي سياه، به خاطر ساختار متخلخلشان حاوي گزهاي هيدروژن و نيتروژن به دام افتاده هستند.

مقايسه الماس سياه طبيعي و مصنوعي

همان‌طور كه امروزه الماس‌هاي رنگي علي‌رغم كمياب بودن آنها در طبيعت در فروشگاه‌ها زياد ديده مي‌شوند، بيشتر الماس‌هاي سياه نيز به صورت مصنوعي تهيه شده و به بازار عرضه مي‌شوند. معمولا الماس‌هاي سفيدي كه كيفيت پاييني دارند در برابر حرارت و پرتوافكني قرار مي‌گيرند تا رنگ آنها تيره شود. در نتيجه بيشتر الماس‌هاي سياهي كه در بازار ديده مي‌شوند به طور طبيعي به اين رنگ در نيامده‌اند؛ اما نكته جالب اينجا است كه الماس سياه چه به صورت طبيعي شكل بگيرد يا به طور مصنوعي تيره شود تركيبات شيميايي يكساني دارد.

كاربرد الماس سياه طبيعي

در گذشته بيشتر جواهرات ارزشمند را با الماس هاي معمولي مي ساختند و الماس سياه بيشتر كاربرد صنعتي داشت اما امروزه جواهرات الماس سياه نيز طرفداران بسيار زيادي پيدا كرده است و با توجه به كمياب بودن قيمت بالتري نيز دارند.

انواع الماس سياه

الماس سياه در سه شكل مختلف وجود دارد:

  • الماس سياه فانتزي
  • الماس سياه صنعتي
  • الماس سياه درماني

الماس سياه فانتزي را به سختي تراش مي دهند و از آن براي استفاده در جواهراتي مانند گوشواره، گردنبند و انگشتر استفاده مي كنند. در حال حاضر شما علاوه بر خريد انگشتر عقيق يا خريد انگشتر فيروزه مي تواني در جواهرات خود از انگشتر الماس سياه نيز به عنوان يك جواهر گران بها استفاده كنسد.

موارد استفاده الماس صنعتي عبارتند از :

الماس سياه صنعتي به خاطر دارا بودن خاصيت مغناطيسي و حجم زياد گرافيت در امور صنعتي بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد.

  • مته هاي حفاري چاه هاي نفت و گاز
  • دستگاه هاي برش يا ساينده
  • توليد قطعات اپتيك بوسيله تراش با الماس
  • براي قطعاتي از موتورهاي جت كه احتياج به درجه حرارت بالا دارند
  • مصارف دندانپزشكي و مته هاي دندانپزشكي و تيغ هاي جراحي و تراش داخل رگها
  • به عنوان خنك كننده ( Heatsink ) قطعات ( چون الماس هدايت حرارتي بالايي دارد)
  • در لوازم الكترو مغناطيسي پيشرفته مانند ويدئو
  • در ساخت پنجره فضاپيماي پايونير

خاصيت درماني الماس سياه:

الماس سياه نيز مانند از بوجود آمدن سنگ كليه، كيسه صفرا و بيماري مثانه جلوگيرى مى كند. الماس سياه همچنين روى دستگاه گوارش شما اثر مطلوبى دارد و اعصاب و مغز را نيرو مى بخشد، در رفع مسموميت، تقويت چشم، تسكين نقرس و مصونيت بدن تأثير بسزايى دارد و تقويت كننده هوش و حافظه هست.
از ديگر خواص الماس سياه مي توان به بهبود قواي جنسي اشاره كرد. در بهبود بيماري هاي پوستي، مو و ناخن تاثير خارق العاده اي دارد. الماس از صاحب اش در برابر افكار منفي محافظت مي كند. بهتر است براى درمان از سنگ نتراشيده الماس استفاده شود و پس از ھر بار استفاده بايد آن را زير آب شسته و زمان كوتاھى (حدود 15 دقيقه) در زير نور خورشيد قرار داد.

چرا الماس سياه مثل الماس معمولي درخشش ندارد؟

ساختار شيميايي الماس سياه درست همانند نوع سفيد آن است اما وجود گرافيت در اين سنگ، رنگ آن را به سياه تبديل مي‌كند. الماس سياه به دليل داشتن ساختار چندبلوري، تلالو و درخشش ندارد. اين ساختار باعث مي‌شود نور به جاي شكست، جذب شود و ظاهر الماس را مات كند.

بازدید : 240
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تحليل و بررسي اشتباهات رايج در طراحي و چاپ بنر

با توجه به اينكه پروسه طراحي و چاپ بنر پروسه اي هزينه بردار است دقت در چگونگي انجام آن از مرحله طراحي تا چاپ بسيار حائز اهميت است. هر گونه اشتباه يا ندانم كاري در پروسه چاپ بنر مي تواند براي روند بازاريابي شما نتيجه اي معكوس در بر داشته باشد. براي پيش گيري از اين اشتباهات و دستيابي به نتيجه ي موفقيت آميز در مرحله اول بايد به تحليل و بررسي خطاهاي ديگران پرداخت و از آنها درس گرفت. با تحليل و بررسي 5 مورد از اشتباهات رايج در چاپ بنر در اين مقاله با شما خواهيم بود.

اشتباه رايج 1: انتخاب اشتباه مكان نصب و به تبع آن انتخاب اشتباه سايز بنر

مكان نصب بنر يكي از مهم ترين عواملي است كه مي تواند تاثيرگذار بودن اين شيوه تبلببغاتي را تضمين كند.

نكات مناسب براي چاپ بنر

در هنگام انتخاب مكان مناسب براي نصب بنر تبليغاتي بايد به نكات زير توجه كنيد:

  • مكان مورد نظر خيلي بالا يا خيلي پايين نباشد. بهترين ارتفاع براي نصب بنر از كف معبر بين 2 تا 2.5 متر است.
  • از مكاني براي نصب بنر خود استفاده كنيد كه روشنايي آن در شب به اندازه كافي باشد
  • پيش از طراحي بنر مكان نصب آن را مشخص كرده و در طراحي خود عوامل محيطي تاثيرگذار را رعايت كنيد. به عنوان مثال اگر بنر تبليغاتي شما قرار است رو به روي يك دانشگاه نصب شود بهتر است در طراحي آن از رنگ هاي جذاب و جوان پسند استفاده شود و يا مي توان در طراحي آن از حجم بيشتري نوشته استفاده كرد چرا كه جامعه دانشجويي اهل مطالعه است و احتمال اينكه كل محتواي بنر تبليغاتي شما را مطالعه كند خيلي زياد است.
  • بنر هاي تبليغاتي خود را در ابعاد بزرگ چاپ كنيد. درست است كه چاپ بنر تبليغاتي بزرگتر هزينه بيشتري را نيز در بر دارد اما قطعا و صد البته كه تاثيرگذاري آن بسيار بيشتر است از بنر هاي تبليغاتي با سايز كوچك.

با توجه به نكاتي كه در اين بخش از مقاله ذكر شد در مي يابيم كه يكي از بزرگترين اشتباهات رايج در چاپ بنر انتخاب مكان نصب و به تبع آن انتخاب سايز بنر اشتباه است.

اشتباه رايج 2: انتخاب عكس ضعيف در طراحي

انتخاب يك عكس با كيفيت و جذاب بهتر است از استفاده بي رويه از عكس هاي بي كيفيت

اين شعاري است كه بزرگترين شركت هاي تبليغاتي در زمينه چاپ بنر سر مي دهند. شركت هايي كه براي طراحي بنر خود از عكس هاي زيادي استفاده مي كنند، بسيار كار اشتباهي را در طراحي بنر انجام مي دهند زيرا يك عكس جذاب مي تواند نگاه مخاطب را به قدري به خود جذب نمايد كه حتي نام برند تبليغ كننده را با آن عكس به خاطر بسپارد.
يكي از بزرگترين اشتباهات رايج در چاپ بنر اين است كه از در بنر تبليغاتي خود از چندين عكس بي كيفيت استفاده كنيد. اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه هر كس كيفيت را فداي كميت كرده شكست خورده.

چاپ بنر

اشتباه رايج 3: طراحي بنر تبليغاتي بدون عنوان

بنر تبليغاتي كه عنوان ندارد صد در صد بيننده خود را به سرگرداني مي كشاند. پر واضح است كه يك بنر تبليغاتي نصب شده در يك نقطه شلوغ از شهر ميزبان مخاطباني است كه خيلي فرصتي براي مطالعه ندارند پس با انتخاب يك عنوان مناسب و كاربردي با يك جمله كار را تمام كرده و هدف تبليغ خود را به مخاطب القا كنيد.

نكته مهم: بنري داراي قدرت بيان كافي مي باشد كه عنوان مناسبي در آن استفاده شده باشد.

استفاده از نام و لوگوي شركت براي عنوان بنر كار اشتباهي در طراحي بنر مي باشد. اين موضوع به خصوص براي شركت هايي كه به صورت نوپا در اين زمينه فعاليت دارند صدق مي كند زيرا ابتدا بايد روي عنوان بنر خود كار كنند و بعدها روي برند و يا لوگو كار كنند.

چاپ بنر

اشتباه رايج 4: استفاده از حجم متن زياد در بنر

يكي از اشتباهات رايجي كه طراحان در بنر انجام مي دهند استفاده از متن طولاني مي باشد. بنابراين بهتر است از متن هاي كوتاه و پر مفهوم براي بنر خود استفاده كنيد حتي اگر دو جمله باشد. .خيلي ها هستند كه تصورشان اين است كه چون براي چاپ بنر هزينه كرده اند پس بايد همه آنچه مي خواهند به مشتريانشان بگويند در دل بنر جاي دهند. ما در اين بخش از مقاله مجددا تاكيد مي كنيم كه اين كار بسيار اشتباه است.

چاپ بنر

اشتباه رايج 5: درج نكردن اطلاعات تماس

نه آدرس مكان نه ايميل نه شبكه هاي اجتماعي، فقط و فقط شماره تماس يا وب سايت خود را در بنر تبليغاتي تان بنويسيد.
اطلاعات تماس تنها پل ارتباطي بين مخاطبان و شما مي باشد. پس توجه به آن بسيار مهم است كه آن را در بنر خود به كار ببريد و گرنه طراحي بنر كار بيهوده اي خواهد بود. البته در نوشتن اطلاعات تماس با تمام جزئيات نبايد زياده روي كنيد زيرا مخاطبان زمان كافي براي ثبت آن نخواهد داشت پس بهترين راه حل درج وب سايت يا يك شماره تماس به صورت درشت مي باشد تا مخاطبان بتوانند آن را به ذهن بسپارند.

چاپ بنر

اميدواريم با شناخت كامل اشتباهات رايجي كه در طراحي و چاپ بنر تا كنون شاهد آن بوده ايم بتوانيد قدمي در باب پيشگيري از رخ داد مجدد آنها برداشته و در زمينه چاپ بنر موفق باشيد.

بازدید : 278
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

براي برند هاي لوكس چه كارت ويزيتي مناسب است؟

با توجه به افزايش چشمگير تنوع در طراحي كارت ويزيت امروزه انتخاب كارت ويزيتي كه در شان كسب و كار باشد انتخاب چندان ساده اي نيست. مخصوصا اگر داراي كسب و كار ارزشمندي نيز باشيد و به اصطلاح نام و آوازه ي برند شما براي عموم مردم آشنا باشد.

اگر شغل شما خريد و فروش اشيا قيمتي است يا لباس هاي برند و مارك را مي فروشيد و يا محصولاتي لاكچري براي خريداراني خاص عرضه مي كنيد پيشنهاد ما به شما طراحي كارت ويزيت طلاكوب است. در ادامه شما را بيشتر با اين نوع كارت ويزيت آشنا مي كنيم.

آشنايي با چاپ كارت ويزيت به روش طلاكوب

يكي از جذاب ترين و زيباترين انواع چاپ هاي ديجيتال در حال حاضر چاپ سيلور و طلا كوب است. اين تكنولوژي جديد به شما امكان مي دهد از چاپ ديجيتال براي ايجاد جلوه هاي فلزي خيره كننده براي ابعاد چند بعدي در طراحي خود استفاده كنيد و به خلق يك كارت ويزيت لوكس بپردازيد.

در واقع چاپ طلاكوب نوعي چاپ داغي است كه به شيوه لتر پرس انجام ميگيرد. طلا كوب در رنگ‌هاي مختلف از جمله طلايي، نقره‌اي، آبي، قرمز موجود ميباشد.

چگونه فرايند برجسته سازي در كارت ويزيت انجام مي شود؟

بهترين شيوه براي برجسته سازي عناصر مهم در كارت ويزيت استفاده از جوهر خشك فلزي است. جوهر خشك فلزي يك روش مقرون به صرفه براي چاپ هاي فلزي و يك راه زيبا براي برجسته كردن عناصر مهم در صفحه و همچنين افزودن يك درخشش ظريف و خيره كننده مي باشد .

چگونه محتواي برجسته كارت ويزيت شما رنگ طلا به خود مي گيرد؟

براي اين كار با روش لتر پرس فويل طلايي رنگ را با فشار جك روي قسمت هاي برجسته طرح پرس مي كنند. البته قبل از هر چيز بايد براي تمامي قسمت هاي برجسته كه قرار است لايه طلا به آنها تزريق شود كليشه ساخت. توضيح اينكه كليشه چيست از حوصله اين مقاله خارج است.

كاربرد هاي متفاوت چاپ طلاكوب

بر روي آرم ها و عناصر كليدي، مانند اسامي، عناوين و عنوان هاي مهم روي كارت ويزيت

براي اضافه كردن اعتبار به مهر در دعوت نامه ها، گواهينامه ها و اسناد مهم

سلطنتي تر نشان دادن كارت هاي عروسي

بر روي عناصر گرافيكي مانند الگوهاي و تصاوير براي يك اثر منحصر به فرد

چاپ لوگو و نوشته روي سالنامه، تقويم هاي روميزي، جلد مدارك و...

نكات مهم در طراحي كارت ويزيت طلاكوب

به خاطر داشته باشيد اگر قصد داريد براي برند خود به طراحي كارت ويزيت طلاكوب بپردازيد در اين روش از نوشته هاي خيلي ريز و نازك خودداري كنيد. به دليل ساخت كليشه براي قسمت هاي طلاكوب امكان ناخوانا بودن متن وجود دارد.

قسمت هايي كه قرار است به صورت طلاكوب چاپ شوند نيازمند ساخت كليشه مي باشد كه بايد حتما با نرم افزارهاي برداري و به صورت تك رنگ مشكي k=100 در فايلي جداگانه ذخيره شود.

در فايل اوليه قسمت هاي طلاكوب در طراحي قرار داده نمي شوند و اين قسمت ها به صورت طرح زمينه قرار مي گيرند. روش چاپ طلاكوب در دو مرحله انجام مي شود كه قسمت هاي طلاكوب مرحله دوم چاپ مي باشد.

معرفي 5 نمونه طراحي كارت ويزيت طلاكوب لوكس و لاكچري

در اين جا 5 نمونه كارت ويزيت كه زيبايي چشمگيري دارند را مشاهده مي كنيد كه مي توانيد از اين نمونه هاي جذاب، ايده هاي فوق العاده اي بگيريد و كارت هاي زيبايي خلاق كنيد.

انواع كارت ويزيت طلاكوب

انواع كارت ويزيت طلاكوب

انواع كارت ويزيت طلاكوب

انواع كارت ويزيت طلاكوب

ويژگي‌هاي منحصر به فرد كارت ويزيت هاي طلاكوب

در اين بخش از مقاله مي خواهيم به ويژگي هاي منحصر به فرد كارت ويزيت هاي طلاكوب اشاره كنيم. ضمن اينكه طراحي كارت ويزيت طلاكوب اعتبار و ارزش ويژه اي به كسب و كار و برند لوكس شما مي دهد مزاياي ديگري نيز دارد كه در اين بخش از مقاله به آنها اشاره مي كنيم.

استحكام: كارت ويزيت طلاكوب سخت تا مي‌شود و مقاومت زيادي در برابر شكستن دارد همين عامل موجب مي شود كه كارت ويزيت طلاكوب شما از استحكام بالايي برخوردار باشد.. ضمنا ضخامت كارت‌ طلاكوب اندكي از كارت‌هاي سلفون بيشتر و محكم تر هستند.

مقاومت در برابر آب: كارت ويزيت طلاكوب از جنس كاغذ استخواني مي‌باشد و بخاطر داشتن روكش سلفون مات مقاومت نسبتا خوبي در برابر آب دارد. در واقع كارت ويزيت طلاكوب و لاكچري شما ضد آب نيز هست.

قابليت نوشتن با خودكار روي كارت: قابليت نوشتن با خودكار روي كارت ويزيت‌ طلاكوب وجود دارد. اما بلافاصله پس از نوشتن نبايد روي آن دست كشيده شود چون رنگ آن پخش مي‌شود. اين قابليت به مشتري شما اين امكان را ميدهد كه اگر نيازي به اطلاعات اضافه تري نسبت به آنچه كه روي كارت ويزيت شما درج شده است دارد به سادگي روي آن يادداشت نمايد.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 530
  • بازدید کلی : 64671
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه